آیکون اپل تاچ طرح اشل

نکات طراحی داخلی مغازه برای فروش بیشتر

نکات طراحی داخلی مغازه برای فروش بیشتر

آخرین مقالات

نکات طراحی داخلی مغازه برای فروش بیشتر

نکات طراحی داخلی مغازه برای فروش بیشتر

طراحی داخلی مغازه موضوعی است که اخیرا مورد توجه بسیاری از مغازه‌داران قرار گرفته است.

طراحی دکوراسیون داخلی طرح اشل نکات طراحی داخلی خاصی را برای مغازه شما، برای داشتن فروش بیشتر ارائه می‌دهد

ما در تلاش هستیم به مالکان مغازه کمک کنیم. تا در عصر دیجیتالی امروز موفق باشند. از معرفی برند شما گرفته تا طراحی ویترین و …

مطمئن نیستید که طراحی داخلی مغازه خود را چطور انجام دهید؟

در اینجا ما به برخی از اصول اولیه نگاهی می‌اندازیم. که به ایجاد طراحی داخلی تاثیر گذار می‌انجامد. که مشتریان بیشتری را به مغازه شما جذب می‌کند، آنها را برای جستجوی بیشتر محصولات شما ترغیب می‌کند. و تشویق می کند. که از مغازه شما خرید کنند.

منطقه آستانه

منطقه آستانه، که همچنین به عنوان “منطقه رهایی از فشار” شناخته می‌شود، اولین جایی است. که مشتریان به آنجا قدم می‌گذارند.
به طور معمول از پنج تا پانزده قدمی اول فضا، بسته به حجم کلی فروشگاه شما را شامل می‌شود. و نیز فضایی است. که مشتریان شما از دنیای بیرون وارد فروشگاه می‌شوند. و پیشنهاداتی که شما ارائه می دهید. را تجربه می‌کنند.
در این لحظه خریداران نیز قضاوت‌های انتقادی دارند. مانند چگونگی ارزان بودن. یا گران بودن. مغازه شما و نحوه هماهنگی روشنایی، وسایل، نمایش و رنگ آنها.
وقتی مشتریان در حال انتقال از بیرون به داخل هستند. احتمال بیشتری وجود دارد. که محصولات، علامت‌های تبلیغاتی که در محل هستند. را نبینند.

بهترین نکات طراحی داخلی مغازه برای فروش بیشتر

سمت راست مغازه

این یک واقعیت شناخته شده در جامعه ریتیل است. که در آمریکای شمالی 90 درصد از مصرف کنندگان به طور ناخودآگاه پس از ورود به فروشگاه به سمت راست حرکت می‌کنند.
اولین دیواری که مشتریان می‌بینند، اغلب به عنوان “دیوار قدرت” نامیده می‌شود، که یک مورد تاثیرگذار بر روی فروش کالاهای شماست. بنابراین در نحوه نمایش دادن کالای خود در این قسمت توجه بسیاری زیادی داشته باشید.
برای برخی از تصاویر و ایده‌های عالی برای نحوه نمایش دیوار قدرت خود، Pinterest ما را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون فروشگاهی

وادار کردن مشتریان به حرکت در مسیر

این امکان وجود دارد که با استفاده از وسایل، قفسه و ابزارهای دیگر یک مسیر حرکتی مشخص برای مشتریان خود ایجاد کنید. این بستگی به حجم و طرح کلی فروشگاه شما دارد.
این مورد نه تنها شانس خرید کالاهای شما را افزایش می‌دهد، بلکه راه خوبی است برای آن که ترافیکی که به وجود خواهد آمد را کنترل کنید.
تاکتیک دیگری که باید در نظر داشته باشید. این است که شما می خواهید از مسیر استفاده کنید. تا مشتریان خود را به جایی هدایت کنید. بنابراین، برای مثال، یک طراحی چشم گیر و جالب توجه در مسیر حرکت در نظر بگیرید.

نکات مهم طراحی داخلی مغازه برای فروش بیشتر

حرکت آنها را آهسته تر کنید

با تمام تلاش هایی که شما برای فروش محصولات خود انجام دادید، آخرین چیزی که می خواهید این است. که مشتریان سریع از محصولات رد نشوند، این باعث می‌شود. که تعداد محصولاتی که خرید می کنند. محدود باشد.
برای اینکه سرعت مشتریان خود را کمتر کنید. احتیاج به موانعی است. که اصطلاحا به آن “سرعت‌گیر” می گویند. سرعت‌گیر می‌تواند. مانند نصب علائم یا پیشنهادهای ویژه فصل و … باشد.
همچنین می‌توانید محصولات ویژه را در آخر یا بین راهرو قرار دهید. که جلب توجه کنند.
و به یاد داشته باشید که محصولات با “بالاترین تقاضا” را هم سطح با چشم خریدران قرار دهید. و محصولات با تقاضای پایین را در سطح پایین یا بالای چشم قرار دهید.

بیشتر بخوانید: ایده پردازی و تفکر در طراحی

در آخر، هدایت به طرف صندوق

مکان قرار گرفتن صندوق خیلی مهم است. مکان صندوق بستگی به مسیر حرکتی که شما برای مشتریان در نظر گرفتید، دارد. اگر مشتریان به طور طبیعی به سمت راست فروشگاه بروند. و شما مسیر حرکت را طوری تنظیم کرده‌اید. که دور بزنند، شما متوجه می‌شوید. که مکان مناسب صندوق، جلو و سمت چپ فروشگاه است.
همچنین اگر فروشگاه شما فقط یک فروشنده دارد. و یا کارمندانی ندارد. که در میان محصولات بگردند، باید پیشخوان یا صندوق را جایی قرار دهید. که هم به فروشگاه و رفت‌ و آمدها تسلط داشته باشید. و هم بتوانید پاسخگوی مشتریان باشید. و هزینه‌ها را دریافت کنید.

طراحی دکوراسیون مغازه و فضای داخلی فروشگاه فرایندی است. که پایان ندارد. در واقع شما باید دائما در حال تغییر دادن آن باشید، بخش‌هایی به مغازه اضافه کنید. یا بخش‌هایی را حذف کنید. تا در نهایت تجربه‌ی مشتری و مسیر مشتری را به بهترین نحو طراحی کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =