آیکون اپل تاچ طرح اشل

پروژه پوما رویامال کیش

پروژه پوما رویامال کیش

پروژه پوما رویامال کیش

پوما سومین مارک بزرگ لباس ورزشی جهان در سال 1948 توسط رودلف داسلر تاسیس شد. برند پوما از رقابت بین دو برادر متولد شد.

داسلر اولین بار در دنیای لباس ورزشی بدنامی پیدا کرد که او و برادرش آدولف داسلر مشترکاً شرکت Gebrüder Dassler Schuhfabrik (کارخانه کفش برادران داسلر) را تاسیس کردند.

در المپیک 1928 آمستردام بیشتر ورزشکاران آلمانی با نمادهای داسلر و جسی اوونز ورزشکار آمریکایی موفق به کسب چهار مدال طلا در بازی‌های المپیک در 1936 برلین شدند، همه در حالی که دارای نمادهای داسلر بودند. اما روابط پراکنده بین دو برادر علی رغم موفقیت آن‌ها رو به وخامت گذاشت و هر دو توافق کردند که در سال 1948 از هم جدا شوند. آنها دو نهاد جداگانه تشکیل دادند، آدولف با برند ADIDAS و رودولف با PUMA.

با کمک یک کفش فوتبال انقلابی، یک شیرین کاری بازاریابی در جام جهانی با حضور پله و رابطه نزدیک با ورزش و ورزشکاران، این نام تجاری به یکی از بزرگترین‌ها در فرهنگ کفش ورزشی تبدیل شده است.

پوما با نفوذ در جوامع ورزشی به خصوص رشته دومیدانی، گام بزرگی در جهت رشد و اعتلای این برند برداشت. تامی اسمیت، که در مکزیک طلای المپیک 200 متر را از آن خود کرد، یک جفت کفش دویدن پوما به پا داشت.

از دیگر ورزشکارانی که پوما توانست با حضور آن‌ها رشد بیشتری پیدا کند، ورزشکارهای بنامی چون دیگو مارادونا، یک فوتبالیست حرفه‌ای و سوپراستار تنیس، بوریس بکر است که او کفش ورزشی “Puma Becker” و “Puma Becker Ace” را داشت که در دهه 1980 منتشر شد.

در سال 1968 Puma Clyde منتشر شد که کفشی بسکتبال است که توسط Walter “Clyde” Frazier طراحی شده است، که امروزه یکی از محبوب‌ترین‌های Puma است.

با گسترده شدن برند پوما و توسعه حیطه کاری این برند ورزشی، نیاز به محیطی جهت عرضه این محصولات تولیدی بیش از بیش دیده میشد. کم کم این برند ورزشی، فروشگاه‌های عرضه فروش محصولات خود را در آلمان و سایر کشورها در سال 1968 تاسیس کرد.

فروشگاه‌های پوما نیز مانند سایر رقبا در رشته پوشاک ورزشی از پویایی و طراحی خاصی در بکار بردن دکوراسیون فروشگاهی استفاده و بهره برده است.
یکی از این راهکارها، استفاده بهینه از فضای فروشگاهی و بکارگیری متریال مناسب در جلوه دادن و عرضه پوشاک تولیدی می‌باشد.

استفاده از فلز و چوب با ترکیب بندی بجا از رنگ و اندازه مناسب، سبب شد، فروشگاه‌های پوما در فروش و عرضه محصولات خود از موفقیت چشمگیری بهره‌مند شود.
ورود پوما به ایران، به سال‌های خیلی دوری برمیگردد.

از سال 70 تا ده‌های حاضر، پوما طرفداران زیادی در ایران پیدا کرد و جایگاه ویژه‌ای در کشورمان یافت.
در سال 84 برند پوما در ایران، عرضه محصولات خود را به صورت نمایندگی انحصاری در آغاز نمود. دکوراسیون فروشگاهی این برند، با متریال فلز و ام دی اف و تکنیک رنگ پوششی در برخی از محصولات و همچنین بکارگیری تضاد جهت ایجاد کانون توجه به محصول نمود ویژه‌ای را فراهم آورد.

در سال‌های اخیر نیز برند پوما در ایران در دهه 90 تا 96، 97 با واردات دکوراسیون فروشگاهی خود و ایجاد و راه اندازی شعب مختلف در پایتخت و سایر شهرها، فروش و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داد.

از سال 97 به بعد با بوجود آمدن تحریم و عدم همکاری مستقیم با برند پوما، به دلیل تقاضا و طرفداران زیاد این برند، کارفرمایان به دنبال شروع مجدد و از سر گیری دوباره برند پوما در ایران نمودند.

در سال 98 دکوراسیون این برند، به طور تخصصی در واحد اشل، شروع به نمونه سازی و دریافت تاییده لازم جهت تجهیز برخی از شعب این برند شد.
از جمله شعب ایجاد شده که با بومی سازی دکوراسیون فروشگاهی، توسط گروه طرح اشل ایجاد شد، به شعب پوما در تهران و کیش و اصفهان می‌توان یاد کرد.
این گروه با لطف خدا و اعتماد و اهتمام گروه طرح اشل، توانست بار دیگر این دکوراسیون را با بهترین و بالاترین کیفیت و استاندارد لازم تولید و عرضه نماید.

پروژه پوما رویامال کیش
پروژه پوما رویامال کیش
پروژه پوما رویامال کیش
پروژه پوما رویامال کیش
پروژه پوما رویامال کیش