آیکون اپل تاچ طرح اشل

طراحی دکوراسیون مغازه

طراحی دکوراسیون مغازه

آخرین مقالات

طراحی دکوراسیون مغازه

طراحی دکوراسیون مغازه و دکوراسیون فروشگاه امری مهم است. که باید به آن توجه کنیم، مهم ترین مسئله ای که در دکور زدن مغازه باید در نظر گرفت موقعیت مکانی و تیپ و نوع مشتریان مغازه یا فروشگاه از لحاظ سطح درآمد است.

به‌ عنوان مثال چنانچه مشتریان مغازه شما به برند و مارک خاصی علاقه داشته باشند. باید طراحی و ساخت دکور مغازه کاملاً لوکس و پرخرج باشد. در این‌گونه موارد باید توجه ویژه‌ ای به آسایش روانی و فیزیکی مشتریان خود داشته باشید. توجه به سیستم گرمایش و سرمایش مغازه، چیدمان مبلمان برای استراحت مشتریان ، نورپردازی صحیح و پرنور، عدم استفاده از رنگ بندی تند و پرهیز از دکور شلوغ. برای طراحی دکوراسیون مغازه لوکس باید به این نکته توجه داشت که غالب مشتریان از طبقه مرفه جامعه هستند. و دکوراسیون فروشگاه شما باید نزدیک به دکور مغازه های لوکس اروپایی باشد. تا بتوانید مشتریان خود را جذب کنید.

دکوراسیون مغازه

شرکت دکوراسیون داخلی طرح اشل با فعالیت موفق خود در زمینه طراحی داخلی فروشگاه و اجرای دکوراسیون مغازه و طراحی دکوراسیون تجاری با تکیه بر تجارب گذشته و خلاقیت و نوآوری و تکنولوژی های نوین در عرصه طراحی و اجرا توانسته پروژه های بسیاری را به انجام برساند.

دکوراسیون مغازه

قیمت دکوراسیون داخلی مغازه

از آنجایی که فاز اجرای دکوراسیون مغازه بر اساس طراحی انجام شده صورت می گیرد. لذا هزینه و قیمت طراحی دکوراسیون مغازه پس از انجام طراحی مشخص می شود. و قبل از قیمت ها بر اساس تجربه طراح قابل ارائه می باشند. که این قیمت خیلی دقیق نمی باشد. پس از مرحله طراحی لیست متریال ها، ابعاد دقیق و نوع دکوراسیون مشخص می شوند.

نکاتی در طراحی دکوراسیون مغازه

در اینجا دو سوال مهم مطرح هست که حتما باید پاسخ آن را بدانید.

-آیا میدانید دکوراسیون داخلی مغازه یا فروشگاه شما چه تاثیری در جذب مشتری دارد؟

-میدانید که ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی فروشگاه باعث افزایش درآمد می شود؟

شکل ظاهری فروشگاه یا مغازه شما، یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت تجاری کسب و کارتان می‌ باشد. دکور مغازه باید برای مشتری آرامش کافی در زمان خرید ایجاد کند. دسترسی به محصولات در فروشگاه نیز باید هم برای مشتری هم برای کارکنان فروشگاه ساده باشد. طراحی دکوراسیون فروشگاه و طراحی ویترین مغازه مناسب، باعث می‌ شود که توجه افراد بیشتری به فروشگاه شما جلب شود. همین امر باعث جذب مشتری و رونق اقتصادی فروشگاه یا مغازه شما می‌ شود.

در اینجا چند نکته مهم که هنگام دکوراسیون فروشگاه باید به آن توجه کنیم نام برده شده است:

طراحی ورودی مناسب یک فروشگاه.
انتخاب ترکیب رنگ مناسب در فروشگاه.
اهمیت فضای سمت راست فروشگاه.
مسیر حرکت درست برای مشتری در داخل فروشگاه.
طراحی جذاب ویترین فروشگاه یا مغازه.
ایجاد نور مناسب برای داخل فروشگاه.
طراحی مناسب میز کانتر در فروشگاه.
طراحی محلی برای استراحت مراجعین فروشگاه.

مطالعه بیشتر: دکوراسیون فروشگاهی و نمونه کار‌ها

قیمت دکوراسیون داخلی مغازه

دکور مغازه پوشاک

بی شک می دانید که برای دیزاین و چیدمان یک فروشگاه یا مغازه فروش لباس پیش از هر چیز لازم است. به جزییات دقیق محصولات خود توجه داشته باشید. طراحی دکوراسیون فروشگاه و دکور مغازه های مختلف، به دلیل این که ماهیتی کاملا تجاری دارد و لازم است به نحو کاملا کاربردی طراحی شود. به جزییات محصول و همچنین امکانات در دسترس بستگی فراوانی دارد.

نوع لباس ها و اکسسوری هایی که قرار است در این مکان برای فروش عرضه شود. قیمت تعیین شده، میزان لوکس یا متداول بودن کالا، فضایی که برای نمایش، ویترین، انبار کالا و پرو لباس در اختیار دارید، ساختار معماری فروشگاه و ده ها مورد کوچک و بزرگ دیگر، بایستی به دقت بررسی و در نهایت به یک طراحی ایده آل ختم شوند.

دکور مغازه پوشاک زنانه در جذب مشتری و کسب در آمد تاثیر بسیار زیادی دارد. لحظه ای که مشتریان وارد بوتیک می شوند. در چند ثانیه اول که به اطراف خود دقت می کنند. تصمیم می گیرند که آیا می خواهند بمانند یا نه. به همین دلیل است. که طرح و طراحی دکوراسیون بوتیک شما یک عامل کلان در بدست آوردن فروش بیشتر است.
خبر خوب این است که شما برای سرمایه گذاری در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک خود نیاز به پول زیادی ندارید. حتی با کمترین بودجه، با استفاده از یک طراحی سنجیده، می توانید تمام پتانسیل مغازه پوشاک خود را بیرون بیاورید.

دیزاین داخلی فروشگاه پوشاک

طراحی ویترین مغازه لباس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. و اگر شما تمایل دارید تعداد مشتریان تان افزایش پیدا کنند بهتر است. در هنگام دیزاین ویترین مغازه حساسیت و خلاقیت لازم را به خرج دهید.

توجه داشته باشید که نحوه قرار دادن لباس ها در دکوراسیون مغازه حائز اهمیت می باشد. و بهتر است لباس ها را به گونه ای در مغازه خود بچینید. که مشتریان با دیدن آن ها نیاز شدید به خرید لباس را برای خود احساس کنند.

برای جذب مشتریان بیشتر در بوتیک لباس می توانید تعدادی از لباس های شیک و زیبا را از دیوارها آویزان کنید. و بقیه مدل ها را در قفسه ها بچینید همچنین اگر فضای مغازه تان بزرگ است. می توانید طرح و رنگ لباس ها را به کمک مانکن به مشتریان نشان دهید.

در فضای فروشگاه های بزرگ اغلب از آویز لباس در مرکز مغازه استفاده می شود. و همه لباس ها روی آویز قرار داده می شوند. که با این کار فضای مغازه همیشه مرتب و تمیز به نظر می رسد و مشتری می تواند به راحتی لباس مورد نظر خود را پیدا کنید.

تیم طرح اشل با طراحی دکور ویژه و خاص کمک بسیاری در زمینه طراحی دکوراسیون فروشگاه به شما خواهد کرد.

طراحی دکوراسیون طرح اشل

طراحی دکوراسیون طرح اشل، طراح و مجری تخصصی خدمات دکوراسیون داخلی مغازه، دکوراسیون اداری و دفتر کار در تهران و کرج با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان.

از جمله مهم ترین موارد اولیه مرتبط با معماری ساختمان ها که در نگاه اول می تواند نظر مخاطب را جلب نماید، مربوط به نما و دکوراسیون می باشد. که سبک و شکل ظاهری آن و متریال و اجزایی که برای پیاده سازی این نما مورد استفاده قرار می گیرد، وابسته به نوع بنا و کاربردی که دارد. (تجاری، تفریحی،اداری، مسکونی و … ) متفاوت خواهد بود. امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه ی معماری و تلفیق آن با هنر صورت گرفته است. شاهد خلق آثار بسیار زیبایی هستیم که توانسته اند تاثیرات زیادی را بر بینندگان داشته باشند. رعایت اصول مهم در طراحی دکوراسیون مغازه ها و مراکز تجاری بسیار مهم است و تنها کسانی که از دانش، آگاهی و تجربه ی کافی برخوردار باشند، می توانند این کار را به بهترین شکل انجام دهند و آنچه ایده آل است را فراهم آورند.

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

اگر به دنبال یک شرکت دکوراسیون داخلی در کرج و تهران هستید. باید بگوییم که بهترین و معتبرترین شرکت طراحی دکوراسیون در کرج را انتخاب کرده اید.

طراحی دکوراسیون داخلی طرح اشل باعث می شود که ملک موردنظر شما نظم بگیرد. و طراحی اصولی و مرتب جایگزین طراحی غیر اصولی شود. و با این کار محیط جلوه ای خاص می گیرد.

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی گسترده تر شده و در بسیاری از محیط ها از جمله ملک مسکونی، تجاری، اداری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. البته طراحی دکوراسیون داخلی قوانین و اصول خود را دارد. و باید از افراد متخصص این حوضه کمک بگیرید.

اگر اطلاعاتی در مورد طراحی دکوراسیون داخلی طرح اشل ندارید و مشتاق هستید. که ملک ایده آل خود را زودتر طراحی کنید. بهتر است. هرچه زودتر با تیم طرح اشل تماس حاصل نمایید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.