آیکون اپل تاچ طرح اشل

طراحی دکوراسیون فروشگاهی

طراحی دکوراسیون فروشگاهی

آخرین مقالات

طراحی دکوراسیون فروشگاهی

طراحی دکوراسیون فروشگاهی از شاخصه‌های زیادی نشات می‌گیرد. از مهمترین شاخصه‌های طراحی، اجرایی بودن طرح می‌باشد.

زمانی طرح اجرایی می‌شود. که توان تولید با توجه به متریال‌های موجود و همچنین نیروهای متخصص و مسلط به تولید و دستگاه‌های مرتبط همگی لحاظ شوند.

قدرت دکور داخلی فروشگاه  را جدی بگیرید.  ویترین مغازه اولین تماس بصری با مشتری  است. کافیست تا مشتری به هر نحوی جذب محصولات بشود. و یا حتی جذب طراحی و دکور داخلی و وارد شود. با هنر فروشنده محصولات فروش می‌روند! مهم این است که مشتری داخل بیاید.

به هر حال، ویترین مغازه‌ها چشم یک خرده فروشی یا مغازه است. آنها باید به سرعت یک نگاه با مشتری ارتباط بگیرند. مثلا خیلی‌ها فقط برای عکس گرفتن. با دکور کافه و رستوران به آنجا می‌روند. اما در واقع سفارش هم می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه بهترین استفاده از تجارت بصری برای به حداکثر رساندن فروش خود، مقاله ما را تا انتها بخوانید.

مطالعه بیشتر: دکوراسیون فروشگاهی و نمونه کار‌ها

طراحی دکوراسیون فروشگاهی

طراحی دکوراسیون فروشگاهی در ایران، با ورود برندهای کشورهای صاحب سبک، شکل تازه‌ای به خود گرفت و از کیفیت نورپردازی در طراحی دکوراسیون تا رنگ فروشگاه و نحوه طراحی و تولید همگی تحت شعاع قرار گرفتند.
در طراحی مدرن، ارتباط و هماهنگی کلیه ارکان محیط فروشگاه با یکدیگر از مهمترین مسائلی است. که رعایت هر یک از موارد به نزدیک شدن فروشگاه به محیط ایده آل جهت فروش کمک می‌کند.

از مواردی که در بالا برای طراحی دکوراسیون فروشگاهی ار آن‌ها یاد شد. می‌توان از متریال کف، سقف، پوشش دیوارها، رنگ و نورپردازی، تقسیم فضاها و نحوه چیدمان مناسب که یکی از مهمترین قسمت‌های اجرایی در فروشگاه می‌باشد. نام برد. که هریک در آرایش و جلوه خاص دکور فروشگاهی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

"</p

فضای حرکت و چرخش ( سیرکولاسیون ) فروشگاه وابسته به نوع برند و عرضه محصول در آن تعریف می‌شود.

این بدان معنی است که در دکوراسیون فروشگاهی که تنوع محصول آنها بالا است. برای نشستن جهت پرو کفش و پرو لباس، همچنین به منظور دسترسی مشتری به استند‌های لباس و استقرار فرد در مقابل استند‌ها جهت انتخاب محصول می‌بایست. فضای کافی لحاظ شود.

کلیه مراحل طراحی دکوراسیون فروشگاهی، تولید و اجرا تحت نظارت و کنترل واحدهای نظارتی گروه طرح اشل با به‌کار گیری کرد. استفاده از متریال به‌روز و مطلوب با تجهیزات و دستگاه‌های معتبر با برندهای مطرحی چون آلتن درف آلمان، هبرک آلمان، بیسه ایتالیا در صنعت چوب و ام دی اف، آمادا ژاپن و بوش هرت آلمان در صنعت فلز می‌باشد.

نکاتی برای طراحی دکوراسیون فروشگاهی

برای نمایش لباس در طراحی دکوراسیون فروشگاهی، عمدتا از قفسه های آویز دیواری فلزی استفاده می کنند.

برای نمایش کیف‌ها، از کابینت‌های دیواری و ویترین شیشه‌ای استفاده می‌کنند.

ویترین شیشه ای 3 لایه برای نمایش محصولات لوازم جانبی مد است.

طراحی داخلی مغازه شیک

طراحی دکوراسیون مغازه – طراحی ویترین فروشگاه

طراحی ویترین فروشگاه و یا طراحی دکوراسیون مغازه اولین چیزیست که به چشم مشتری می‌آید. شاید آن‌ها فقط به خاطر دیزاین داخلی شما بیایند. ولی پس از دیدن اجناستان به واسطه دیزاین داخلی جذاب، خرید هم بکنند.

علاوه بر آن در دکوراسیون فروشگاه و مغازه توجه به محصولات و خدمات ارائه شده بسیار مهم است.

دکور مغازه باید برای مشتری و کاربران آرامش کافی در زمان خرید ایجاد کند.

علاوه بر آن که دسترسی به محصولات مطابق با نوع فعالیت ارائه شده. برای کاربران و یا صاحب فروشگاه باید تعریف شده باشد.

.به همین دلیل امروزه طراحی و دکوراسیون مغازه و فروشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است

طراحی داخلی مغازه شیک و کاربردی

در هنگام طراحی داخلی مغازه بهتر است. به طراحی ویترین اهمیت بیشتری دهید. زیرا ویترین مغازه پل ارتباطی بین محیط بیرون و محیط داخلی مغازه است. و علاوه بر این طراحی ویترین اگر به شیوه ای اصولی انجام شود. میزان فروش و تعداد مشتری افزایش پیدا می کند. بعد از طراحی دکوراسیون ویترین مغازه نوبت به طراحی داخلی مغازه می رسد. که بهتر است. در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی شیک و کاربردی مغازه توجه لازم را داشته باشید.

اگرچه هر طراحی دکوراسیون فروشگاه خرده‌فروشی متفاوت است. اما همه آنها  تنها یک هدف دارند: جذب مشتریان از آستانه و تأثیرگذاری بر آن‌ها. خرده فروشان همه چیز را امتحان کرده‌اند، از پخش موسیقی گرفته تا پر کردن فروشگاه های خود با رایحه های جذاب. و اگرچه طراحی دکوراسیون فروشگاهی چیز جدیدی نیست، اما درست کردن آن هنر واقعی است.

برای کسب اطلاعات و مشاوره رایگان در خصوص طراحی دکوراسیون فروشگاهی با ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.